måndag 20 oktober 2008

Huvudvärk

Jaha då har man vaknat upp till ännu en dag med huvudvärk. Hatar huvudvärk, önskar man kunde byta huvud med någon ibland eller i alla fall låta det ligga kvar i sängen när man klev upp. Skulle naturligtvis iväg och jobba i dag, bara att pallra sig upp och ta medicin, väcka de två minsta. Frukost och sen jäkta iväg till skola, dagis och arbete. Genomled frukostar, dusch och städ på förmiddagen sen skynda in för att äta lunch för att sedan skynda sig till apoteket efter medicin till mitt onda huvud. En timme efter lunch så lättade det lite på värken, vilken lättnad måste jag säga för idag var det medarbetarsamtal på jobbet tillsammans med fyra kollegor och chefen.

Nog om min huvudvärk nu. Igår tömde jag minneskortet till kameran, sommarbilder:-) kul att se, blir så fin fina kort med den nya kameran. Tack mamma och Janne för presenten, älskar er:-)

Hittade några fina kort i från när det hässjades hö här i somras. Det var några fina dagar i somras i alla fall. Men nu är det slut på sommaren och den fina hösten är här, har hela trädgården full med lönnlöv som fallit ner på marken. Så snart ska krattan fram. Nej nu väntar soffan och mitt broderi.


Inga kommentarer: