tisdag 7 april 2009

Överrakskning


Idag har vi varit ute på promenad jag och lilla S, tog oss en promenad till Rätt Pris för att köpa påskfjädrar. Åh vad jag älskar Lilla S:s rosa vagn, den är sååå fin och så skön att köra men snart är hon för stor för att åka :-( så nu ska vi ut och gå så ofta vi kan hon och jag tills hon är för stor. Sen så ska jag packa undan den och vänta på att få köra barnbarnen i den (hoppas det dröjer ett bra tag).

När vi kom hem så prydde vi syrenbusken med våra fjädrar i alla dess färger som lilla S fick välja. Det blev gul, grön, lila, ljusblå, rosa och vita fjädrar så nu vajar de så vackert ute i busken. Lilla S och E tog fyrhjulingen och plockade lite björkris så vi kunde göra fint även inne i en vas.

Jag var i köket idag och hörde hur Fronda blev så glad ute i hallen, förstod att det var någon som kommit in genom dörren. Jag ropade hallå, inget svar. Jag ropade en gång till och fortfarande inget svar så då var jag tvungen att gå och titta vem det var som inte hörde mig ropa. Och vem stod där om inte:





R :-) Han hade inte talat om att han var på väg hem :-D oj vad vi vart glad jag och lilla S. Lilla S hoppade av glädje:-) Han hade tagit bussen ifrån tågstationen för att överraska oss och överraskade vart vi verkligen :-)

Tack och hej, sov gott dröm sött.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad roligt :) Hälsa Robin och resten av familjen från mig!
Kramar från syster yster