tisdag 14 april 2009

Sommar och sol

På eftermiddagen i lördags (påskafton) så var vi en vända till stugan och kollade läget. Lilla S ville inte gärna åka hem därifrån hon hade gärna stannat länge länge. Stannat där och kastat fler kottar, klättrat i bland den blivande veden, gått in i en kall stuga och bara varit. Vill verkligen att det ska bli sommar och sol nu.










Nu är jag ledig i en dag, sen gör jag sista kvällen med mina pinglor på jobbet. På måndag går jag över på en ny schema-rad så då får jag jobba med andra Gylle-pinglor :-) och det ska nog gå bra det med.

Idag åkte R tillbaks till Norrköping så nu dröjer det nog ett tag innan vi ses igen, känns lite tråkigt så här de första dagarna. Men jag är så glad att han trivs där i Norrköping och att det går bra i skolan.

Hoppas ni får en skön natt........

Inga kommentarer: