onsdag 6 april 2011

Köttbullsbak

Idag är det onsdag =) är hemma med lilla S som äter penicillin, örat har slutat värka men hon är fortfarande snorig och väldigt hostig. Blir hemma den här veckan med henne och hoppas på att hon ska bli bra till nästa vecka så jag kan återgå till jobbet.

Ja jobbet ja, jag har två veckor kvar att arbeta sedan går jag hem med graviditetspenning i två månader.

I morse var jag på labb och gjorde en glukosbelastning, alla värden var fina inget att oroa sig för alltså. Och här om dagen var jag till mödravården och lyssnade på det lilla hjärtat som tickade på så fint, det är sådan skön känsla när man känner hur lillebror rumsterar om inuti mig och så även när man får höra hjärtljuden.

Lilla S är så glad över att få bli storasyster, hon sa för någon dag sedan att: Jag kommer att bli en bra storasyster, jag ska laga mat och diska åt bebisen när inte du, pappa, V eller E är hemma =) och sedan så ska jag lära honom att dansa, för det är jag duktig på..Hon är så söt vårat lilla hjärta, våran S.

Idag har lilla S lagat mat, eller i alla fall rullat köttbullar. Hon ville äta potatis och köttbullar så då fick det bli så, gott var det =)

Avslutar med några bilder från dagens köttbullsbak, trodde jag men det gick naturligtvis inte att göra från den här datorn =( nu blev jag lite ledsen i ögat...hmm ja ja problem är till för att lösas..ni får se bilderna i nästa inslag istället.

Inga kommentarer: