onsdag 13 april 2011

Sjuk =(

Idag när jag vaknade hade jag feber, men den verkar ha gett med sig under dagen. Som tur var så hade jag ledig dag idag. Är fruktansvärt trött, slut och snorig...är väl bara för att jag bara har 8 dagars arbetspass kvar...Vill inte sjukskriva mig...ska inte sjukskriva mig =) jag kommer verkligen att sakna mina arbetskompisar sen när jag går hem....

Idag har det varit lite halvtaskigt väder ute men S har varit ute och cyklat, lekt med hundarna och katterna. Hon har även varit med sin storasyster J en stund på förmiddagen så jag fick vila lite. Hoppas på bättre väder imorgon, även om jag ska jobba så känns det skönare när det är vackert väder...det är så härligt nu när solen värmer så skönt.

Inatt ska lilla S sova i sin egna säng säger hon...få se hur det går =) oftast så vill hon sova bredvid sin kära mamma =) men det börjar bli lite trångt nu, har lite svårt att vända på mig. Vi har bäddat så fint med Hello Kitty lakan och ett nytt täcke har hon fått också =) och en tv, så hon har tittat på julkalendern med Petson & Findus.

Nej nu är det dags att krypa ner i sängen...en arbetsdag väntar i morgon.

Puss & kram

Inga kommentarer: