onsdag 15 februari 2012

Grisfisar!!

Tänk vad dagarna går...fort fort...

Tom har blivit bättre och har nu ingen feber men är lite mer missnöjd än vad han brukar vara =( och Selmisen har fått svinkoppor, eller grisfisar som vi kallar dem här hemma...kanske var det bra för nu äntligen fick hon hjälp, vi var till vårdcentralen och där var det en vänlig själ som skrev ut lite penicillin till henne =D så idag är hon mycket mycket piggare och har till och med ätit lite...så skönt att hon har börjat äta igen, hon har ratat allt man frågat henne...allt från chips och glass till hennes favoriträtter...stackars barn har inte mått bra alls.

Idag har jag varit iväg till vårdcentralen igen men denna gång var det då jag som skulle dit, dit och följa upp mitt blodtryck. Det hade blivit bättre men var inte bra än så medicindosen skulle höjas lite grann och så ska jag dit igen om fem veckor och kolla upp det igen.

Jenny, Tom och jag har även varit till Kupolen i dag för att inhandla lite grejs i mojs till dopet som blir nästa lördag, tyckte när jag beställde tid för dopet att det var långt fram och nu så är vi redan där. Så nu ska det kluras på tårtor och bakverk och sånt =)

Igår var det alla hjärtans dag och i år hade vi pysslat i hop lite egna kort som vi bland annat gav till våra barn  =) väldigt roligt var det att göra dessa, det blir lite mer personligt och det gav lite mersmak så nu ska det bli lite mera personliga kort skrivna här i huset =)

Några av korten

Jag gjorde även ett till min käre make
Vi har börjat titta på en del film om kvällarna, och det är inte bara nya filmer. I dag ska vi börja att plöja igenom Änglagård-serien, jag har ju sett de två första men vill friska upp minnet lite innan jag ser den tredje =)

Ha en trevlig kväll...

Inga kommentarer: