torsdag 9 februari 2012

Yoooooogaaaaaa!!

Uppe med tuppen var vi idag jag och lilleman, blev en tidig sänggång i går kväll så när Tompis ville kliva upp vid halv sex så gjorde vi så. Ner och gjorde lite välling, Tom åt med god aptit, sen blev det till att väcka Vickan för hon och Elora har fått någon idé om att de skulle vara på Friskis & Svettis idag klockan sju. De hade bestämt att de skulle på ett yoga-pass =D

Så nu är jag hemma igen en kort vända innan jag ska hämta upp dem igen strax efter åtta så de hinner i tid till skolan =)

Selma hade som sagt över 40 igår kväll när hon lade sig, vid halv ett i natt då var tempen nästan där igen =( så det blev lite mer medicin och även lite vatten sen så har hon sovit ganska bra tills nu, ska strax ta febern på henne igen. Nu sitter hon i soffan och väntar på att vi ska titta på en Barbie-film =) så jag ska avsluta detta och mysa ner mig i soffan med en febrig liten dam och hoppas på att Leif vaknar så han kan hämta/köra tjejerna till skolan =D

Inga kommentarer: