onsdag 1 februari 2012

Sjukhus!!

Igår var en dag med blandad kompott, började naturligtvis med migrän....oj vad jag hatar denna migrän =( vill inte ha den...gå din väg. Hela förmiddagen bara försvann i ett huj genom att jag bara fick ligga till sängs och vila, klev upp halv ett ungefär och då var det bara att stoppa i sig mer medicin och sedan ge sig iväg till Sjukhuset där vi skulle träffa vår vän som hade sin födelsedag...drygt femtio år fyllde hon och är nu så dålig, hon som skulle haft en hel del år framför sig med barn, barnbarn och jobb får nu tillbringa sin tid där...inte rättvist men vad vet man egentligen om hur livet ska bli, man vet ingenting...och tur är väl det kanske.

Sen hem och äta och hämta Selma som var hemma med pappan i huset =) för igår var det dags för Semlans simskola igen...oj vad det var roligt att den var igång igen...mitt lilla baddjur =) Jaha här skulle jag nu lägga upp en bild som jag hade i min telefon men det misslyckades ju...hmm...ja jag får väl klura lite på det.

Idag blir det i alla fall en tur till pulkabacken med barnen, Victoria har friluftsdag där idag så då passar även jag och de små på att åka dit för att ta oss en tur där. Så idag går Selma en kort stund på dagis bara, hämtar henne lagomt efter lunchen.

Men före det så blir det en promenad runt i omgivningarna någonstans, hoppas att vädret blir bra...lite svårt att utläsa det nu när det är så mörkt ute.

Hej hopp...ha en bra dag nu!!

Inga kommentarer: