fredag 1 maj 2009

Fint väder!!

Åh vad det är härligt nu när solen kommit fram igen, barnen är ute blir lortiga och solbrända framför allt lortiga. S är i duschen just för tillfället, ska krypa till kojs strax. V är ute med sin lilla Olle, det kommer bli en riktig knähund ;-) han har till och med fått åka dockvagn och där trivdes han minsann oj vad det var skönt att ligga där på fårskinnsfällen.

Idag har jag jobbat, och imorgon och på söndag är det jobb också. Var hos en av mina tanter idag och hon hade precis skalat apelsiner för hon skulle göra apelsinris och gissa vem som köpte apelsiner när hon var på affären idag:-)

Rätt gissat det var ju jag, så nu har jag fixat till apelsinris som jag ska smaska på nu ikväll. Lilla S hon köpte prinsess-makaroner hon, så hon och V har ätit prinsessor, slott och blommor till kvällsmat.

Imorgon ska jag försöka ta mig ut i trädgården innan jag åker till jobbet måste få ordning på syren häcken ut mot fotbollsplan.

Nej nu är det dags för att läsa en saga för lilla S innan hon ska sova.

Vill du veta något om vägen du har framför dig,
fråga den du möter...

Inga kommentarer: