tisdag 19 maj 2009

Vattkoppor

Här planeras det för sjuka barn, grannens M är sjuk han har vattkopppor. Och riktigt påpassligt är det då att jag och lilla S har semester så nu kan vi tillbringa dagarna med dem. Vore bra om lillla S kunde få bli lite prickig hon också, tycker det vore skönt för henne om hon får det när hon är så pass liten men vi får väl se om det lyckas eller inte :-) Usch vad elak man är...men det är bättre att få det när man är liten som sagt

Idag har vi varit på vandrande fot. Först var vi ut på en liten promenad med grann-L och M, vi tog vår vanliga runda med vagnar även om M egentligen är lite för stor men har man prickar så har man då får man åka vagn. Sedan i kväll tog vi en lite raskare promenad utan vagnar, oj vad det var svettigt.

Vi var på 50-års fest i lördags :-) moster A fyllde år så vi höll en överraskningsfest för henne, riktigt skoj!! Jag och min syster J hade köpt en spikmatta till henne, men först fick hon ett annat paket med en bräda och lite spikar och naturligtvis ett kort till som det stod:

Vi tänkte köpa en spikmatta men den var för dyr, så du får göra dig en egen :-) Måste nog säga att hon var lite lång i ansiktet ett tag...

Som sagt var så har vi semester jag och lilla S, hon njuter i fulla drag av att vara hemma och även jag:-D

Arbetet är till för dem som inte har
något bättre att syssla med!!!

Inga kommentarer: