måndag 30 januari 2012

Gnällfis!!

Jag håller på med att städa och röja nu igen...tänk att det aldrig kan bli klart, fast jag börjar nästan se en liten ljusning men bara en liten.


Tom är väldigt gnällig och inte alls sig själv just nu, stackars lilla vän.

Jag har i alla fall varit och simmat idag =) så skönt att göra det, och sedan har jag gjort något väldigt tråkigt =( jag har varit till den där tandläkaren igen, dit och lagat =( och snart ska jag dit och operera ut en visdomstand så snart är jag inte vis längre ;)

Idag har jag bytt telefonleverantör jag har alltid haft Telia så det kändes lite hårt att byta men nu är det gjort i alla fall. Nu har jag Telenor och hoppas jag ska bli nöjd med det, och i och med bytet så blev jag av med massor av telefonnummer som låg på det andra simkortet...ja ja får väl leta lite så fixar det sig nog. Jag har i alla fall kvar det gamla tele numret.

Det verkar som om min lilla son inte vill sova sin vanliga middagssömn, tror jag ska muta honom med lite välling =)

Hej så länge

1 kommentar:

Me & My Baby Dolls sa...

Tack för kommentaren på min blogg :)
Hur mår du?
Skönt att bada, inte lika roligt med tandläkare...:/