måndag 17 november 2008

Tvätta hår

Lilla S tycker nog inte hon gjort annat än setat i badet i helgen:-D I fredags stoppade jag i henne i badet innan hon skulle till dagis, hon fick sitta där och leka en stund sen vart det hår tvätt.

När jag kom hem på kvällen efter jobbet vad tror ni jag fick se, jo en liten S sovande i min säng med hela håret fullt med salva. Knallade ner till L och sa att han vackert fick tvätta håret på henne det första de gjorde på lördagen:-) och sagt och gjort det blev bad på lördagen när jag var och jobbade.

På eftermiddagen var lilla S hemma hos sin farmor medans vi var på V:s teater premiär. När sen L hämtat hem henne så hade hon hela håret fullt med klubba, så gissa vad det blev då: jo bad:-D

Tur att hon har lärt sig att man kan hålla något för ansiktet när man ska tvätta håret och att det faktiskt går lättare om man lutar huvudet bakåt.


Här sitter lilla S i badet, men kortet är inte taget nu i helgen utan för ett halvår sedan.

Inga kommentarer: