fredag 9 januari 2009

Kaffe?

Lilla söta S:-) våran lilla blomma. Till frukosten utspelar sig följande dialog:

- Vad vill du äta (H)
- hmm...jag tar nog kaffe (S)

Tror nog inte det blev kaffe, men te däremot blev det. Te och rostat bröd, eller åstbröd som lilla S säger.

Idag har vi hållit oss inne fast det är så fint väder ute, men lilla S är fortfarande väldigt snorig. Vi har tvättat, badat, tittat lite på tv och lagat lunch. Idag blev det spaghetti och baconsås...undra vad som bjuds till middag. Ja det återstår att se, ja jag vet vad jag ska äta till "middag". En soppa blir det på jobbet, hemma är det L som ska fixa mat.

Jag hoppas V:s rum ska bli klart i helgen nu, har väntat ett tag på att tapeterna ska komma dit men det har alltid kommit något i vägen. Ja ja vad är väl en bal på slottet.....

Nej nu ska jag hänga lite tvätt och sen bär det snart iväg till jobbet:-)

Ha en trevlig kväll...

Kram H

Inga kommentarer: