torsdag 29 januari 2009

Bilder i brist på annat

Ont i nacken, blåmärke på ena handen/handleden och lite värk i knät vart resultatet av mina vurpor igår:-( Men du ska se att om ett par dagar då är det ett minne blott:-)

Idag vann Skellefteå sin match mot Brynäs men det var tvunget att gå till förlängning. Heja Skellefteå!!!!

Vet fortfarande inte om vi åker i morgon eller på lördag, det är inte riktigt bestämt än. En sak vet jag i alla fall och det är att jag ska gå på IKEA på lördag :-) Tänk vad trevligt om IKEA kunde bestämma att de skulle bygga här på det nya industriområdet, då skulle jag och grannen L ha en egen upptrampad stig dit över åkern. Och naturligtvis ska vi ha kundvagnen stående utanför våra hus våra egna vip-vagnar.

Nej nu är klockan tolv och jag är jättetrött så nu lägger jag in lite bilder och sen blir det sängen för mig.







God natt med er alla nu ska jag sova.

Inga kommentarer: