tisdag 16 december 2008

Julkort & syskonmys

Idag på eftermiddagen vid matbordet när L satt och åt mat (köttbullar o mos) utspelade sig denna dialog mellan L och mig;-)

- Ja grattis då (L)
- Öh (?)
- Ja, GRATTIS
- Jaha, varför då?????

Långt uppehåll, jag tänker frenetiskt (varför säger han grattis, är han knäpp)

- nehej, inte det (L)
-?????

Tillslut ramlar poletten ner när jag gått igenom namnsdag, födelsedag och gud vet vad:-)

Vi har BRÖLLOPSDAG i dag:-D

Snacka om att vara bortgjord, det var nästan så jag skämdes ett litet tag där vid bordet;-) men bara lite. Vi har varit gifta i 19 år, 19 ÅR helt otroligt vad tiden går. Så till nästa år så får jag skriva ett stort plakat och sätta på kylskåpet så jag inte glömmer bort den dagen.

Idag hamnade julkorten på lådan: -) äntligen kom de iväg. Vissa år då kan jag ha skrivit dem och till och med ha haft på frimärken men sen så ligger de där någonstans och vägrar bli hittade förräns det det har blivit påsk. Men inte i år, nu har de hamnat i en tomteröd låda så fin.

Avslutar dagen med att visa en bild på syskonmys. Och i morgon så ska jag visa på V:s nya pärla.


Tack och hej, Leverpastej

Puss Puss

Inga kommentarer: