lördag 7 februari 2009

ÄNTLIGEN Väntan är slut

Nu drar vårens bästa cirkus igång igen, MELODIFESTIVALEN oj vad jag älskar den.

Kan ju inte påstå att resten av min familj gör det men vad gör de:-) de är tvungna att sitta där med mig i alla fall. Jag mutar dem ha ha ha.

Så här är reglerna: Jag köper chips, dipp, ostkrokar och vad vi nu vill ha. Sen så säger jag att om de vill äta får de sitta i rummet och titta på tv med mig och då brukar de sitta där (ett tag i alla fall), fast idag är det L som handlar det goda så jag tror att han också börjar älska detta program i alla fall i smyg ;-)

Och vem är det som vinner idag då tro. Ja det är svårt att veta, jag har lyssnat små korta sekvenser av låtarna och på det lilla man hörde så var de flesta bra fast på olika vis men å andra sidan så är det kanske den bästa delen de spelade upp:-)

Idag har jag jobbat och duktig som jag var så gick jag till jobbet, både E och L sa att jag kunde väcka dem så kunde de köra mig. Så strax före halv sju så traskade jag iväg i min ensamhet, jo faktiskt så mötte jag en som var ute med en hund.

Det var en lugn dag på jobbet, skönt att jobba helg faktiskt inget städ och ingen dusch.

Nej nu ska jag gå ner och förbereda inför kvällens höjdpunkt MELODIFESTIVALEN.

Kram på er och hoppas även ni tittar på det.

Inga kommentarer: