fredag 6 februari 2009

Dags

Jaha då var det dags att göra sig i ordning för jobbet, packa väskan och så krama om mina söta barn ge dom en hej då kram.

Idag har vi tvättat, diskat, dammsugit och torkat golv i köket, duschat och busat;-) för det måste man också göra ibland.

Och sen så har vi gjort pannkakor mums säger lilla S hon bara ÄLSKAR dessa pannkakor, tre stycken åt hon klockan elva idag. Just nu sitter lilla S och äter pölsa, potatis och lingonsylt och det är också en mat som hon tycker mycket om.

Nehej då var det dags då.

Kram på er alla så hörs vi en annan gång.

Avslutar med en bild på min lilla ängel som jag fick av en av mina systrar J i julklapp:-) ser du den så ska du veta att jag bara tycker så mycket om den (och tar gärna en till när jag fyller år).


Inga kommentarer: