tisdag 3 februari 2009

Fortsatt resa och öroninflammation (igen)

Efter vi hade varit i Linköping åkte vi tillbaka till R:s rum och lämnade in sakerna vi hade handlat och sen for vi till Toys "R" us och där ni, där var det lagerrensning så flickorna tyckte det var så skoj att gå runt och kika. Nästan synd att lilla S var med eftersom hon snart fyller år, men hur det än var så köpte jag en docka till henne. Hon har säkert 10 stycken men hon älskar sina bebisar och jag tror alla heter Emelie ;-) V köpte ett Bratz-hus och en Bratz-docka, hon är ju i den åldern när det är både roligt och fjantigt att leka. Men som tur är så har hon ju en liten syster som kan ta över sakerna sen och som man kan leka med.

Vägg i vägg med leksaksaffären ligger Media Markt, där vi var in och handlade. Jag köpte spel till WII och tomma dvd-fodral och R köpte sig en ny TV.


Pratade nyss med R och han är väldigt nöjd med sin nya TV, han hade en 12 tummare förrut och nu blev det 32 så han tycker nog den är stor och bra. Alldelens lagom för hans rum, och den passar utmärkt mellan hans nya bokhyllor.

Sen bar det av tillbaka till R:s rum och in med de nyinköpta sakerna och sen gick vi till ytterligare en restaurang efter hans gata, en asiatisk vart det den här gången och gissa om det var gott.

Vi byggde ihop hyllorna satt upp TV:n och plockade i hop våra saker sen packade vi oss ut i bilen jag och flickorna, kramade om R och sen bar det av hemåt

Och den resan tänker jag inte ens nämna för FY FAN säger jag för gamla eländiga bilar som inte vill fungera.

Men jag är evigt tacksam Iren som lät oss vara i hennes lägenhet medans vi väntade in L.

Och lilla S har fått uppsöka doktorn igen i söndags, naturligtvis så har hon fått tillbaka sin öroninflammation. Min älskade lilla S som så snällt ställer upp och visar sina öron och sin mun, gapar fast det är sååå hemskt att få spateln nerkörd emot gomseglet.


Hon är så förtjusande liten spjuver min lilla S, hittar på tok hela tiden. Älskade lilla vän!!!!!!

Inga kommentarer: