fredag 2 december 2011

God morgon!

Jaha nu var det någon som inte kunde hålla fingrarna borta (igen) jag tycker det är helt otroligt...låt bocken vara...den är så ståtlig och fin när den står där i Gävle...Varför!!!!

Då var det fredag och en trevlig julkonsert står för dörren... Med dessa trevliga och duktiga personer:


Men innan jag ska åka till Falun och hämta upp min lilla mormor så ska jag ha lite separationsångest inför att lämna iväg Tom för en natt...jag vet att han kommer att få det jättebra, det kommer inte vara några bekymmer alls...men jag ska gosa extra mycket med honom idag...min lilla bebis...Och så jag absolut krama om och pussa lite extra på min lilla prinsessa som ska sova borta i två nätter...

Igår lade jag på min "nya" matta och det blev så fint och så mjukt att gå på...tokiga katten vågade inte ens prova att gå på den, han satt bredvid och kikade...stack fram tassen ibland och kände på den men sen så avstod han i alla fall att gå på den =)

Farlig??  Nej!! bara mjuk och skön

Men det fanns en som hittade dit direkt...sen flyttade inte hon på sig nå mer den kvällen...och nu när jag klev upp låg hon precis på samma ställe fortfarande.

Gamla Elsa ligger så skönt
Tre jultavlor åkte upp på väggen i trappen också

 Tack & hej....

Inga kommentarer: