torsdag 1 december 2011

Tjoho!!

Idag har jag inte så mycket att skriva om, har inte hänt något speciellt alls...Jenny har hjälpt mig att plocka lite och sen så har jag dammsugit och torkat golven här på nedervåningen...men jag vill ju visa mitt projekt under trappan...snart är det klart...snart...snart..

Jaha den vill inte lägga till mitt kort som jag skulle visa...hmm...mysko...

Det var då en förskräckt liten tjej som kom ner för trappen i morse och hittade en adventskalender med paket på väggen, oj vad glad hon blev...och ännu gladare blev hon när hon såg att det var en Barbie klänning i...tänk att tomten visste att en av klänningarna till Barbie hade gått sönder...ja tänk vad den där Tomten är duktig.

Prövar med kortet igen få se...

Ja du ser nu fungerade det så fint så...två små hyllor har det blivit i utrymmet under trappen...Tack så mycket Leif att du fixade det =)

Undra vad det ska bli
 Imorgon då är det fix färdigt så då visar jag bild...och imorgon ska jag och min mormor i väg på julkonsert...då blir det julstämning minsann...

Imorgon ska Selma åka till sin mormor och morfar och baka pepparkakshus...det är jätte skoj tycker hon och inte nog med det...hon ska sova över där, inte bara en dag utan två...

Och denna lille man han ska sova borta hos grannen Linda, hon var först att tinga honom =D

Och vad ska då jag och Leif göra...ja det kan man nog fundera på...

Nu ska jag lägga på en rentvättat matta i tv-rummet...sov gott sedan...

Puss & Kram

En sak till bara, Selma tyckte om Julkalendern...

Inga kommentarer: