söndag 18 december 2011

Succé!!

Hoppgungan gjorde verkligen succé här hemma, han riktigt älskade den. Det var så roligt att hoppa i den och han fattade direkt hur man gjorde =) Selma tyckte det var lika roligt hon med...inte att hoppa då men att leka med Tom när han hoppar runt i den. Mina små sötgrisar <3


Så roligt =D
Jaha i dag har vi äntligen fått klart det som ska vara klart i "skräp" rummet inför julen...och in med julgransmattan och paket...det blir nog jul även i år (hoppas jag)

och snart ska granen in
Selma hon snorar för fullt...nyser och har sig, förstår inte var allt snor finns i henne...hur mycket som helst verkar det rymmas hur mycket som helst i henne...och frågar man henne om hon är förkyld så får man till svars att det är hon inte alls utan hon är bara lite snorig  =D

De fina figurerna hon fick av Frankie Boy
Jaha nu ska jag sätta mig och brodera lite innan sänggåendet...Leif ska köra snö i natt så då kan jag ta hans täcke eftersom Selma absolut skulle ligga i min säng även i natt =)

Sov sött <3

Inga kommentarer: