lördag 17 december 2011

Lördag!!

Igår var en trevlig men väldigt seg dag måste jag säga, kroppen ville inte riktigt samma som jag ville. Lederna värkte igen, jag som trodde det var på väg bort men icke då. Ja ja det kan bara bli bättre idag (hoppas jag).

En god smörgåstårta gjorde Leif, eller han gjorde faktiskt två stycken =) en med räkor och en utan...mmm..så underbart gott <3

En av de goda smörgåstårtorna <3
Igår morse så satt jag här vid köksbordet med Tom i knä och då får han tag i min tekopp som jag inte druckit ur och naturligtvis så välter han ut allt te (kallt) rätt över mitt broderi som jag håller på med. Min fina tomteduk =( ja ja inget att hänga läpp för, jag får ju skylla mig själv ;-) så nu ligger den i tvätten, får se om den går att rädda.

Och i och med det missödet så måste jag ju börja med något nytt =D så nu vet jag inte men det känns nästan som om jag har tagit mig vatten över huvudet. Jag har nog börjat med ett 20 års projekt och vad det är, ja den som visste det =) här är i alla fall det jag hann göra i går kväll på det nya.

Nå ser ni vad det föreställer??
 Idag är det lördag och vi missar ytterligare en dag på babysimmet, han är ju fortfarande prickig. Han har fortfarande någon blåsa som inte börjat torka men även om de hade varit det så hade jag nog inte gått dit eftersom det är lätt att man kan missa något och man vill ju inte att de andra små bebisarna ska få det. Så då får vi vackert stanna hemma, men det som är så tråkigt är ju att det är sista gången idag =( så nu vet jag inte om vi får gå upp i nästa grupp eller om vi ska köra samma igen...jag har mailat och frågat så nu väntar vi på svar, för fortsätta det ska vi allt =D

Blixten är inte skoj
 Lördag ja vad brukar hända då här hemma, jo melodikrysset så klart =D sen hoppas jag verkligen att någon ska förbarma sig över "skräp" rummet, ta ut allt som inte ska vara där så att vi kan göra lite julfint därinne.

Igår fick Selma hårspray med färg i adventskalendern och så här fin blev hon (när hon även lånat färg som Victoria fått)

Våran fina flicka <3

Nu har jag och lilla Selma tittat på dagens avsnitt av adventskalendern, det börjar bli riktigt spännande. Få se om resterande av familjen vaknar eller om vi två får äta frukost för oss själva idag.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag vet vad det ska bli!! Det kan ju vem som helst se morsan;)