lördag 10 december 2011

Vad var det jag sa =)

Nog har Tompa fått vattkoppor allt...stackars lilla barn. Prickarna har satt sig på huvudet, magen, ljumskarna och ett har satt sig vid ögat =( Febern kom på kvällen så det fick bli lite medicin att äta och sen så somnade den lille om igen. Han sov bra ända till åtta i morse...mammas älskling. Han verkar ändå inte så berörd av prickarna förutom att han verkar tröttare än vanligt.

Igår så var det Idol-avslutning på tv:n, och jag måste då säga att jag hade rätt. Eller rätt och rätt, jag önskade ju att Amanda skulle vinna...skrev ju om det den 11 november...Men jag tycker att även Robin var jätteduktig...Alla de tio som var med är otroligt duktiga, men Amanda har sin speciella stil och hon behöll den hela vägen.

Jenny sitter här mitt emot mig och är lite skadeglad över att hon hunnit blogga två gånger redan och jag ingen...men skratta bäst som skrattar sist.

Igår fick jag reda på att en väldigt kär vän är dålig...tänker på henne och hoppas att de snart hittar  felet så hon kan få rätt medicin.

Nu ska det diskas lite och sedan ska nog jag brodera lite också, håller på med en julduk. Vi poppar "Jag vill vara din Margareta" för fulla muggar just nu och väntar på att Emil ska komma in till oss...

Och förresten så var det bild på tre av mina barn i tidningen idag under födda

Puss & Kram

Inga kommentarer: