måndag 12 december 2011

Sköldpaddan!

Imorgon bitti är det Lucia, klockan sju på dagis...ute...eftersom det har varit lite sjukt här så har det inte fixats så mycket som jag har velat...frågade idag vad hon skulle vara och det var en liten Lucia hon ville vara...och var är Lucia-kronan...ingen aning...lade barnen vid sju och sedan har vi burit in julkartongerna och letat...men spårlöst borta...hmmm...Leif fick helt enkelt iväg och handla en ny krona...så nu ska ni se att snart hittar jag den.

Men vi hittade lite annat smått och gott =) mina älskade tomtar <3

Detta är en bråkdel av alla julsaker

En del av mina årstomtar
Men vi har inte bara tagit fram julsaker idag, jag och Selma har varit till Maserhallen och hämtat hennes diplom och simmärkena som hon hade varit duktig att ta på simskolan. Två simmärken blev det...så duktig tjej.

Det fina diplomet till den duktiga tjejen
Sköldpaddan och Baddaren
Hon blev så glad, skyndade sig att leta efter sin alldelens egna märkessköld där hon ska sätta sina simmärken på. Så här fint blev det:


Nu ska jag ta och plocka i lite mer julkartonger och leta efter ett Lucialinne men det tror jag mig veta var det är i alla fall =)

Inga kommentarer: