söndag 18 december 2011

Hoppgunga

Hej hopp söndags morgon, vällingbestyr avklarat...tvättmaskinen igång...japp nu är det bara fortsättning av dagen kvar.

Har plockat fram Emils gamla hoppgunga till lilleman...Ja vi köpte den till Emil sedan har även Victoria använt den...den har spruckit i ena sidan i sömmen så jag ska sätta mig och laga den tänkte jag...Till Selma hade vi en nyare variant men den var det inte alls samma gung i så nu åker den gamla fram istället...tror Tom kommer tycka den är jätterolig att hoppa i. Emil han bodde nästan i den =D oj vad han gillade den.

Till Selma hade vi även en gåstol...men tror inte vi ska ha någon sådan till Tom...vi har inte riktig de golvytorna tycker jag...nog för att det är skoj...men nej det blir nog ingen sådan...även om jag ibland är sugen att köpa en sådan när vi får reklam =)

Nej dags att börja fixa lite här hemma...frukost kanske.

Ha en bra dag...

Inga kommentarer: