onsdag 14 december 2011

Gotland!!

I dag vet jag då inte vad...ont i huvudet...ont i kroppen...trött...Leif var trött han med...ja det fick väl bli en segdeg dag då.

Vi har varit till Hedemora med Jenny i alla fall och man kan ju inte åka till Hedemora utan att besöka Lappens grill...gott var det...Leif tog som vanligt en tunnbrödsrulle med kokt korv och majonäsgurka, jag tog en fish and chips, Semlan valde köttbullar och strips, Jenny tog en mos med korv och den lille Tom han fick en flaska välling =D

Ikväll tänker jag inte göra något annat än sitta vid köksbordet och brodera...möjligen tar jag mig  lite glögg, annars blir det väl te när Leif kommer hem från badmintonen...sen måste jag nog fundera ut vilka jag har kvar att köpa julklappar åt...lite svårt är det ju att åka iväg och handla när man har en liten prickunge hemma =)

Bjuder på några härliga sommarbilder från Gotland sommaren 2010...så mysigt skönt.

söta sommar-Selma inne i Visby

Semlan och Victoria, ser ni vem som är i bakgrunden??
Bad
Fina Victoria <3
På campingen Solhaga
Mammas flicka
Så mysigt att bada i havet
Kneippbyn
Ja det är lite kontrast mot december =)

Ha nu en trevlig kväll!!

1 kommentar:

Anonym sa...

jag vet, jag vet vem det är!! xD