måndag 12 december 2011

Ropa HEJ!!

Jag ropade nog hej lite för tidigt =( nu kliar det på den lille mannen, oj vad han gnor med sina händer i ansiktet =( en koppa är sönder nu. Det enda jag kan göra är att ge lite alvedon, har kylbalsam men det kan jag inte smeta ut i ansiktet på honom...han gnor så väldigt med händerna och så in i munnen med dem...tror inte det är så bra att äta det. Tavegyl har jag också men det är från ett år...ja det är svårt...har ringt sjukvården för att i alla fall få ett litet tips. Mammas lilla hjärta...nu får det vara slut på dessa koppor tycker jag.

Har haft trevligt besök av en arbetskollega nyss...alltid lika roligt att få höra lite skvaller från jobbet =) tycker det är jätteskönt att vara hemma men nog saknar jag alla kollegor på jobbet allt.

Nej nu ska jag nog försöka få upp en girlang i portalen in till rummet...få se om jag lyckas.

Lilla Vickan-Pickan

Inga kommentarer: