onsdag 7 december 2011

Korttagning!

Oj vad det var myysigt att komma ut och leka i snön =) vi tänkte göra en snögubbe men det gick inte så där jättebra, var inte riktigt någon bra kramsnö. Det bidde ingen gubbe...vad bidde det då då...ja vad bidde det, jo det bidde en snölykta och en hel del snöänglar...både jag och Selma tumlade runt på gräsmattan och gjorde änglar.


Med bra syn så kanske man ser en Selma-Ängel
Tom han myste på som vanligt i vagnen
Rulla rulla liten bulla
Och vips så blev det en snölykta
 Men vi gjorde inte bara snölyktor och änglar vi hade även snökrig =) det var skoj, fast Selma var lite feg och lade sig ner och gömde ansiktet <3 Hon provade även att hoppa hopprep men det var i det svåraste laget faktiskt, men vad gör det...vi hade roligt.


Och äntligen har vi skickat in kort till tidningen under födda, Tom har ju funnits i fem månader nu så det var nog dags att få det gjort...snacka om sega, fast bättre sent än aldrig. Och så blev det även julkort taget...det var riktigt skoj, jag hoppas att jag kan samla alla mina barn på bild nu när det blir jul...förstår inte att det ska vara så svårt.

Jag kan/vill inte visa något av korten än här...men det kommer upp sen...fick en hel del fina och roliga bilder på Victoria, Selma och Tom.

Ett av korten idag <3
Hade några paket framme vid julkorts tagningen och det var väldigt spännande tyckte Tom som gärna ville äta upp snörena.

Jag vill ha det

Ge mig det
Så där ja =D Äntligen

Men lyckan varade inte så länge...typiskt...

Nu blir det dusch och sedan sovning...God natt & sov så gott!!

Inga kommentarer: