tisdag 6 december 2011

Ingenting!

Idag har det då inte hänt någonting, vi vaknade vid sju som vanligt när klockan ringde. Tom och jag gick upp, väckte Victoria sedan blev det julkalendern och välling.

Vickan till skolan, Jenny kom hit och gjorde mig sällskap en stund. Vi spelade spel (fia) med Selma och den bästa vann ju naturligtvis....det vill säga: att jag vann =) det enda vi lyckats göra idag är väl att tvätta och diska lite...

Maten idag bestod av kyckling, ris & currysås...gott gott. Tompa har ätit välling, gröt och katrinplommonpuré idag.

Imorgon ska Selma tillbaka till dagis igen för nu är alla koppor torkade och de flesta torkade har även börjat försvinna. Hon längtar till dagis nu.

Nu är det snart dags för välling och julkalendern igen, denna gången ska även Semlan titta =) den är ju så spännande...Tom föredrar Bolibompa Draken, han har inte ens tid att äta när den kommer på tv:n...så fort han hör signaturen då släpper han flaskan och tittar så förnöjsamt på den, sen kan han fortsätta äta igen <3

Efter julkalendern så blir det hockey på tv här, så då kryper jag in i köket en vända tror jag...eller också så sätter jag mig i soffan och sover en stund.

Puss på er

Inga kommentarer: