torsdag 19 januari 2012

Badrums-Disco!!

Idag har jag och lille Tom varit ute på en liten promenad runt Kupolen området ner till vattenparken och tillbaka till bilen, tog väl inte ens tjugo minuter. Vi gick denna promenad menas vi väntade på Vickan, tyckte att det var bättre med lite luft än att sitta i en bil och glo.

Glömde berätta att mitt hjärta drog lite åt vänster och att det slog ett extra slag och det tydde då på att mitt hjärta var överansträng som i sin tur nog berodde på att jag hade för högt blodtryck, men annars var det ett bra hjärta jag hade sa doktorn =) får väl hoppas på att han hade rätt =)

Idag var jag inbjuden på Disco =D tänk er disco på en torsdag klockan halv fem =D åh vad spännande det var.

Välkommen in till mitt Badrums-Disco
Åh det var så fint, levande ljus, musik, dricka och det fanns till och med popcorn. Oj vad roligt vi hade det, vi fick dansa och dricka. Man fick välja mellan Pepsi, mjölk eller juice och sen så fick vi äta hur mycket popcorn som helst. Jag måste då säga att det var ett väldigt lyckat disco och vet ni vad? innan det var slut fick vi även fiska i en fiskdamm och som riktig avslutning så fick vi glass =D Bättre torsdags eftermiddag kan man väl inte ha.

Baren

Mys belysningen

och till slut fiskdammen
Lilla Tom har hittat en ny sysselsättning idag, en bra sådan tycker jag =D

Han drar sin pappa i örat =D ajajajajaj

Tompa-Lompa äter kex
Nej nu ska jag lägga min lille son och kramas lite med min disco-tjej innan det är dags för henne att hoppa i säng.

1 kommentar:

Frankofsweden sa...

Vilket kalas disco :D Dammade du av dans skorna och körde lite Lindy Hop =) Skönt d gick så bra det gjorde med hjärtat. Tänk om du lidit av ett brustet hjärta. Det hade inte vart roligt..