söndag 22 januari 2012

Egen säng!!

Japp då var det kväll igen då och jag kan meddela att korvgrytan var supergod, Tom älskade den han med =) oj vad han åt =D Har mixat lite tills imorgon åt honom, för han vill nog ha mat då med ;) för även om han varit lite halvdålig idag så har det då inte varit nå fel på aptiten, den ungen vet hur man gör när man äter =D

Idag har det varit lite soffhäng emellanåt för det har ju varit skidor på tv:n, framförallt så har jag tittat på skidskytte, gick väl så där kan man säga.

Sen har Tom nu äntligen fått sin egna säng, men han var bra fundersam. Han tyckte nog det var lite konstigt för han låg där uppe och pratade  länge innan han somnade men nu sover han som en stock, så det var nog en ganska skön säng ändå =)


Selma kom ju hem igår med en påse banor, moln och svampar till sin Mario bana och här är nu resultatet efter att hon satt upp det på sin vägg...


Nej nu ska jag hoppa ner i badet medans jag väntar på att Vickan kommer hem så jag får höra hur hennes dag har varit =) Saknar mina barn när de inte är hemma.

Mammas matvrak

Och kom ihåg: Inget mål - inget mys, många mål - mycket mys!!

Inga kommentarer: