fredag 20 januari 2012

Diskmonstret!!

Sitter här i min lilla ensamhet...tyst och lugnt. Leif har åkt iväg på ett pass i innebandy och Tom har precis lagt sig igen. Selma och Victoria ligger fortfarande och sover, Selma är ledig från dagis idag och Vickan har sovmorgon. Skönt att hon fick sovmorgon på fredagar när Selma är ledig för då kan vi ta det lilla lugna, skönt utan stress men känner jag mig rätt så springer jag väl här som en yr höna i alla fall innan vi ska iväg =D

Idag kommer min syster Jonna hit med sin lilla Max så då blir det bebisbus här hemma, och vi mammor får sitta och skvallra lite =D alltid lika kul.

Nej nu ropar diskmaskinen på mig =( den vill bli tömd och sedan fylld igen, undrar när den självurplockande/i plockande diskmaskinen kommer...jag väntar!!! Men medans jag väntar får jag väl fixa det själv.
Bäst att skynda sig innan diskmonstret kommer och tar mig

Kram på er!!!

Inga kommentarer: