onsdag 18 januari 2012

Vink vink!!!

Ja då har man varit iväg till doktorn då, och det var väl som jag visste i princip...att jag hade högt blodtryck =( bara att börja äta medicin då...fick 30 tabletter utskrivna, det blir en så kallad prövotid i en månad nu för att se om det är rätt tabletter för mig eller inte...ska tillbaka i mitten av nästa månad. Ja det kommer nog bli bra i slutändan hoppas jag.

Var iväg och tog ut medicin både för trycket och för migränen som förhoppningsvis ska bli bättre i och med att jag tar blodtrycksmedicin. Jag kom hem och tog min första tablett och migränen kom som ett brev på posten förstås...blää...hoppas verkligen inte att jag ska få dras med det nu i några veckor tills medicinen börjat att verka. Så idag blev det soffläge för mig...men har peppar peppar börjat repa mig nu...håller tummarna att jag slipper vakna i morgon bitti med värk.

Lilla Tom har börjat att vinka =) eller vinka och vinka, han sätter ut armen och rör lite på den. Han ser så otroligt söt ut.

Idag har jag beklagat mig på dagis igen...på den där dryga lilla tjejen som finns där, och de har problem med henne...hon kan gå förbi någon och smälla till den första bästa som står där...och så är det verbalt också...ja, vad ska man säga...och inte kan jag säga till Selma att hon ska ge igen för jag vill ju inte att hon ska bli likadan...ja vi får väl se hur det slutar.

Nej nu ska jag ta och måla mina naglar med gult nagellack, ett nagellack som jag fick av min underbara dotter i julklapp <3 <3 <3


Inga kommentarer: