onsdag 11 januari 2012

Julgransplundring!!

Nu har jag kört iväg lilla Selma till dagis, pratade med en av hennes fröknar där om vad som hänt igår och de skulle ta upp det sen under samlingen. Att de ska vara snälla med varandra och inte säga dumma saker till varandra, hoppas bara att det går in. Selma var i alla lika glad att få gå till dagis idag som hon alltid brukar men hon sa det att: hoppas det blir en bättre dag än i går. Idag ska de i alla fall måla med vattenfärger och det älskar hon att göra =D

Och vad ska jag hitta på då...ja jag ska diska och även dammsuga lite, förstår inte att det ska bli så dammigt på en gång...men men bara att göra det...sen ska jag även planera inför fredagen...och vad ska vi göra då =D


Jo vi ska ha julgransplundring...det är då dags att vi dansar julen ut...det är första gången vi ska ha det, inget stort utan bara vi i familjen är det tänkt...men även om det bara blir en liten tillställning så ska det ju fixas lite i alla fall...kanske lite smällkarameller, lekar och sånger ska planeras...ska vi ha tomte eller ska vi ha fiskdamm eller båda två...ska vi äta något speciellt eller inte...en del saker att fundera på som sagt...En ny tradition ska födas här hemma =D hoppas den kommer att mottagas med glädje =)

Hej hopp ha nu en bra dag!!

1 kommentar:

Eleonore sa...

- Mysigt det lät! Njut för mig med då :)