tisdag 17 januari 2012

Tisdag, nässelutslag och dop!!

Nu är det tisdag kväll och jag tar väl både måndag och tisdag i en smäll...har väl inte hänt så väldigt mycket under dessa dagar, det är ju vanliga vardagar igen och skola och dagis är igång. Så det blir tidiga mornar men inte kommer man i säng tidigare för det heller.

Igår ringde jag vårdcentralen för Vickans räkning, hon har utslag över kroppen. Utslag som kommer och går, just nu kommer det mer än går. Hon fick en tid på eftermiddagen till distriktsköterskan.


Det visade sig att det var nässelutslag, hon fick medicin och tid för provtagning som var idag...snacka om nervös Victoria...men det gick så bra.

Igår fixade jag även en tid till dopet på lilla Tom, äntligen har jag fått fingrarna ur att göra det. Fixat både kyrka och prostgård =) duktiga jag =D ja vad säger man: bättre sent än aldrig =) och nu i kväll har jag fixat lite inbjudningskort.

Ja idag har vi då varit till labb och tagit lite blod från Victoria =) och som vanligt har jag haft huvudvärk, tur att jag ska till doktorn i morgon för jag börjar bli ganska trött på det här nu.

Jenny har haft besök i dag av Lotta-Potta =)
Tom tittar på Baby Einsteins på youtube, väldigt intressant.
Gott kvällsfika fick vi också <3
 Nej nu är det nog dags att krypa till kojs...god natt allt folk!!

Inga kommentarer: