torsdag 26 januari 2012

Stackars Tom!!

Mammas lille tappre riddare, han var så duktig idag när vi var till vårdcentralen. De stack honom i fingret och de tog halsprov på honom och ändå sitter han så snällt i mitt knä utan protester...min lilla Tom, så snäll och söt.

De tittade även i hans öron eftersom han är lite irriterad av sitt öra, han drar i det ofta så det var väl lika bra att kika när vi ändå var där. Ena hörselgången var röd och irriterad men trumhinnan såg bra ut som tur var...men halsen var det värre med =( den var väldigt röd och svullen och snabbsänkan var uppe på 53, inte undra på att han är trött och inte vill äta...och denna natt  har inte varit rolig för honom...han har gråtit både i sömnen och vaket tillstånd, stackar lilla barn.

Men de verkar som de är lite sega på VC för nu när Leif var till apoteket så hade de naturligtvis inte skickat iväg receptet =( De ringde dit och fick till svar att de var på lunch...jaha och vad ska vi göra åt det...Jag vill ha ut medicinen till min son som är sjuk...så nu får vi vänta till senare på eftermiddagen.

Nu ska det värmas lite köttfärslimpa, kokas lite potatis och göras sås här hemma...Victoria orkade inte vänta så hon fick ärtsoppa =) gott det med =)

Hittade denna låt på Facebook hos en vän och den var lite rolig tycker jag...inget ont om Juholt, jag tycker verkligen synd om denna man som fått utstå en riktig häxjakt...hoppas han får det lite lugnare framöver i sitt liv.


Inga kommentarer: