tisdag 24 januari 2012

God morgon världen!!

God morgon allihopa, här är vi trötta tror jag...svårt att gå upp när klockan ringer...snoozar en gång men sen kom jag i alla fall upp. Väckte Victoria för 55 minuter sedan men henne har jag fortfarande inte sett till än...men jag hör henne, så snart får jag nog se hennes fina leende när hon kommer ner för trappan.

Idag ska hon åka skridskor i skolan och det hade hon naturligtvis glömt bort så nu har vi fixat fram skridskorna men inte provat dem än, bara att hoppas att hon kan ha dem annars får hon väl ta en löptur runt skolan i stället...det funkar ju det med =)

Selma hon sitter här bredvid mig och äter flingor, just nu är favoriten Nesquik =) hon har en fleecefilt runt sin lilla kropp för hon fryser och det är lite kallt här, Leif har inte hunnit elda än (han & Tom sover fortfarande)

Idag ska jag ta en promenad till Hemköp och köpa några fler nappar till Tom, börjar bli lite trött på att leta efter nappar under natten. Nu när Tom har fått en säng med spjälor så släpper han ner napparna mellan dessa spjälor så de hamnar överallt utom i sängen, så nu blir det ett gäng nappar.

Nej nu är det dags att börja denna dag =)

En morgontrött tjej

Inga kommentarer: