måndag 23 januari 2012

Grattis!!!


Idag fyller min morbror Clint 60 år...min morbror Clint är min äldsta morbror, vad jag tyckte om honom när jag var liten...oj, det lät som jag inte tycker om honom längre men det gör jag verkligen =) han låg på sjön när jag var riktigt liten och det var en stor händelse när han kom hem efter sina resor...han var även den första jag var utomlands med...då var jag nästan 16 år och jag fick följa med honom och hans familj ner till Spanien någon sommarvecka...vi bilade genom Danmark, Tyskland och Frankrike innan vi tillslut kom till Spanien där vi slog upp två tält på en camping...tänk att tälta i Spanien på sommarlovet, det var något att berätta för sina kompisar sen när man kom hem.

Så idag önskar jag verkligen min morbror att han får en bra födelsedag tillsammans med sin familj =)

Älskar dig <3

Så jag och min familj önskar dig Roger ett stort GRATTIS på din stora dag <3

Inga kommentarer: