söndag 1 januari 2012

Nytt år!!

Jaha då var det nytt år =) och jag har varit dålig på att uppdatera vad som hänt hemma hos oss...hmm...har nog inte hänt så väldans mycket i alla fall (tror jag).

Tror det får bli en kavalkad av kort på vad som hänt under veckan som gått helt enkelt, så kanske jag kommer på vad vi haft för oss här hemma.

Tom myser i sin nya puff, Tom fick en med bilar och Selma fick en med Hello Kitty
Våran trollunge
Natten till den 26:e december kom stormen Dagmar på besök...eländes elände...allt skräp vi hade på släpvagnen låg naturligtvis inte kvar utan överallt på gården...och nockpannor flög åt alla håll och kanter så den höjdrädda Leif fick offra sig för att sätta dit dem igen...

Jag vågar

Högt upp
Snyggo <3
Kan syrran göra fina miner så kan jag det med <3
Emils kompis "Berra" var här på pizza en dag
Datahackern Robin
En av dagarna var vi och städade ur Jennys lägenhet, dock inte den 29:e som det står på kortet.

Men den 29:e var vi iväg till Kupolen för den årliga skodagen med Robin. Jag verkligen hatar att köpa skor med Robin och det vet han så väl om, därför älskar han att gå dit med mig =)


Även Jenny skulle ha nya skor, men hennes skoaffär tog bara 10 minuter typ
Tur det finns något som roar en femåring i väntan på att brorsan ska bli klar i skoaffären
Och Tom han sov
Jag överdriver inte om det tog en och en halv timme på en, observera EN skoaffär...den unge mannen är hopplös när han ska köpa skor...men tillslut så kom vi därifrån med ett par skor åt honom. Det blev även en tur till H&M, Kjell & Co, och naturligtvis så var vi även in på BR. Sen bar det hemåt till mat och sedan kortspel. Kortspel är ett måste när Robin är hemma, då är det äntligen någon mer här hemma som är lika speltokig som jag...vi spelar för det mesta Chicago.

Den 30:e december så blev vår lilleman 6 månader, våran lilla skrutt...han växer så det knakar.

Och redan tränar jag inför kommande karriär, det ryktas nämligen om att han ska bli medlem i ett dansband när han blir stor <3
Den 30:e åkte Robin  hem till Norrköping, jag tycker inte om avsked...jag tycker det är så tråkigt när han far iväg igen...det dröjer oftast så lång tid innan vi ses igen...

Japp så var det då en ny nyårsafton igen...som sagt tiden går för fort fram. Men det har varit ett bra år.

Vår söta prinsessa och mysiga prins <3 <3
En nyårsfin liten farbror <3
Myspys i puffen efter nyårsbadet
 Och som vanligt tillbringade vi kvällen med grannarna och vi hade det jätte trevligt men god mat och dryck och även lite kortspel och många goda skratt.

Förrätten...mums säger jag bara
Varmrätten bestod av tre olika köttbitar däribland oxfilé och till det hade vi potatisgratäng
Och tre olika såser....
 Oj vilken god mat det var...super. Tack så mycket familjen Hjärtström...det gör vi om nästa år

Förväntansfull tjej som ser fram emot att titta på fyrverkerier genom fönstret.
Även lilla Tom var med vid bordet
Fina flickor
Och en söt liten korthaj

Och idag då så är det som sagt ett nytt år...ny dag, ny månad, nytt år och nya möjligheter...ja vi får se vad det nya året har att erbjuda oss. Det blir säkert ett bra år <3

Idag har vi inte lyckats göra allt för mycket men det gör inte så mycket man ska ju inte ha för bråttom fram, vi har ju hela året på oss =D

Imorgon blir det en spännande dag för Selma...hon är såååå spänd så...

Puss & Kram

Inga kommentarer: