lördag 21 januari 2012

God natt!!

Idag har jag varit och hälsat på min underbara vän...blir så ledsen...men ändå så glad att jag har haft henne som en av mina bästa vänner...nu får vi alla hjälpas åt så hon får ett sådant bra liv som möjligt, både släkt och vänner.

Idag har Leif lyckats bra i köket må jag säga =D det blev porterstek, potatis och sås...mums så gott. Inte hann jag med att fixa i sovrummet heller men det finns väl kvar tills imorgon så Tom får nog sova i växa sängen en natt till.

Nu ska jag strax stoppa min lille man i säng för att sedan pussas med lillfröken och så ska jag titta på sista avsnittet av "Stjärnorna på slottet". Idag blir det nog en tidig kväll för mig, somnar snart där jag sitter, för jag tror att jag och Tompa har fått sömnmedel så trött som vi är...

Victoria <3
Emil <3
Jenny <3
Robin <3
Emil & Victoria <3
Jenny <3
Syster yster & Robin <3

God natt & sov gott!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Men fy då! tur att man bytt namn!