måndag 23 januari 2012

Inbjudningskort!!

Måndagar, måndagar ja vad ska man säga om måndagar mer än att de är den dag som jag är tröttast på...slår aldrig fel tror jag...skulle verkligen kunna sova mig igenom måndagarna...men det fungerar ju inte riktigt så direkt, utan det är bara att gå upp det på morgonen och försöka genomlida dagen tills det är kväll...fast jag har smitit undan flera gånger idag och vilat ;) skyller på att Tom måste sova =D

Idag har vi ätit Janssons frestelse och det var supergott det med, precis som allt han lagar min man =D blir drygt sen när jag måste börja laga mat igen...men då kanske inspirationen har kommit tillbaka, man kan ju alltid hoppas i alla fall.

Vad gör du pappa, måste du ta kort när jag äter

Idag har jag fått inbjudningskorten för dopet som jag ska skicka ut, så jag ska strax sätta mig ner och skriva lite adresser på kuverten...om jag nu inte hinner somna innan.

Gossen som ska döpas

 Måste ju också säga grattis till Leif och hans innebandypolare som vann finalen i korpens turnering =D de har gått obesegrade igenom hela serien så han var mäkta stolt =D och det ska de vara också, inte illa.

Kan vara farligt med innebandy ibland

Nu ska jag fixa lite kvällsmat för mina små söta barn som strax ska gå och lägga sig...så deras trötta mamma äntligen får sov hon med =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Charmtrollet TompaLompa då;) Riktig kvinnokarl det där ska du se när han blir stor;)