tisdag 10 januari 2012

Jag blir knäpp!!

Och vad tror ni händer...jo jag vaknade vid två med världens värk igen...jag kommer gå under om det fortsätter så här...väntar nu samtal från VC få se om jag får någon ny medicin eller hur det blir...måste kolla blodtrycket också och får jag medicin mot det så vet jag att jag kommer få huvudvärk av den med...för det är en av biverkningarna...som sagt jag blir knäpp!!!!

Igår gjorde jag något som jag verkligen inte tycker om att göra, att gå till tandläkaren. Tänk att det ska vara så jobbigt...jag våndas flera dagar innan och försöker hitta på ursäkter för att inte gå dit...men jag tar mig dit och när jag väl är där så är det helt okej egentligen. Det är ju väldigt bra att de finns, för tandvärk är inte heller roligt att ha...nästan lika jävlig som min värk i huvudet...men bara nästan.

Igår provade vi även att göra en ny maträtt =) köpte nämligen en kokbok av jultidningarna nu till jul. En kokbok med maträtter gjorda i en lergryta. Har ju en stående här på hyllan som jag väldigt sällan använder...så nu tyckte jag det var dags att få lite bra recept att prova.

Kinesisk kycklinggryta blev det och den fick ett stort + i kanten av oss. Alla åt och tyckte det var gott, helt klart en rätt som man kan göra igen =) ibland när man slår på stort och gör en ny rätt efter något recept så smakar det inte riktigt som man har tänkt sig utan man blir väldigt besviken, men denna gång lyckades det som sagt.

Inga kommentarer: