måndag 14 november 2011

Äntligen!!

Äntligen har jag fått min dator tillbaka eller tillbaka den har varit kvar här men skulle tömmas och installeras om. Jag tog till vara på det som jag ville ha kvar och Leif tömde den och skulle installera om den men ack så han bedrog sig för det ville då inte datorn den ville inte vara med alls...den startade inte ens...stackarn var aldelens utmattad...så trött.

 Eller också var den lite sjuk...


Men idag så fick den fart igen så nu så ska det nog bli bra med min snälla söta rara dator :) Nu gäller det att få in alla program i den som jag behöver/vill ha.

Idag har mina barn namnsdag eller egentligen bara Emil eftersom det är Emil-dagen idag. Men lille Tom heter Tom Leif Elimar och den enda namnsdagen han har är på Leif-dagen och den dagen fyller han år. Så då har jag egenhändigt tagit beslut på att han har namnsdag på Emil-dagen (Elimar) och på Tomas-dagen (Tom).

Tom fick en bok i namnsdags present, en Halvan bok:



Och Emil fick:

Kanske inte fullt så här mycket =D

Idag har jag, Jenny, Selma och lille Tom varit till min mormor och hälsat på, alltid lika trevligt att åka till mormor =) Vi har fikat gott med hembakade bullar och sockerkaka, Selma som kom direkt från dagis åt med glädje både det ena och de andra. Är så intressant att lyssna på mormor när hon pratar om hur det var förr i tiden när hon var liten, en del har man hört flera gånger men det gör ingenting jag älskar att lyssna på det ändå.

syskonmyys med största syrran

datahackers
Nej nu funderar jag på om jag ska ta och brodera lite på min duk, ja vi får se...

1 kommentar:

Anonym sa...

Men så där mkt pengar kan jag få^^ Mer än välkommet;)