onsdag 9 november 2011

Onsdag morgon!!

Onsdag morgon och snart bär det av mot dagis, idag ska Selma fotograferas på dagis. Alltid lika roligt att se hur det blir...

Tänk vad svårt det är att få upp en tonåring på morgonen. Vickan har praktik den här veckan hos sin far, hon måste kliva upp vid tjugo över fem och hon håller verkligen på att dö varje morgon och då är vi bara på dag tre. Tur det bara handlar om en vecka, hon tror att bara för att man är lite trött på morgonen så kan man stanna hemma men si de går inte alls för sig...Men nog förstår jag henne lite allt, det är jobbigt att kliva upp på mornarna nog hade jag gärna legat kvar i sängen ett tag till.


Idag ska vi i alla försöka ta oss ut i förrådet och fixa lite på eftermiddagen när Selma kommer hem, måste göra plats för alla vagnar =) just nu har jag två i hallen och en i bilen...men först blir det lite innesysslor för mig och Tom.

Nej nu ska jag leta på en klänning till Selma och sedan köra henne till dagis så jag får lägga lilleman när vi kommer hem, han börjar bli lite missnöjd.

Puss & kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni plocka fram vagnen till Casper och hans säng?=) Vad roligt! xD

Helena sa...

Nej nej inte i det förrådet =)