onsdag 16 november 2011

Rensa!!

Nu har jag och Jenny flyttat saker från ena rummet till det andra och sedan till det tredje för att sedan flytta tillbaka till det första igen, det känns så i alla fall men jag ser en ljusning i tunneln...håller på att göra ordning för att Leif ska kunna renovera lite i huset...blir att fortsätta med det i helgen, imorgon ska jag förhoppningsvis städa av på gården då ska släpvagnen fram så det kan slängas massor med skräp...rensa rensa rensa...har så svårt att slänga saker...jag är en samlare på hög nivå...men nu får en del saker i alla fall flytta ut i från mitt hus...

Ett kort inlägg utan bilder, tråkigt ja visst men det blev inte några bilder tagna idag...

Nu ska jag göra mig en toast och sätta mig vid datorn och filura lite..

Hörs och ses i morgon....

4 kommentarer:

ShadowManSwE sa...

Ni är duktiga =)

Anonym sa...

Ja, vi är såå duktiga såå=) Eller hur mamsen?=)

Helena sa...

jo så är det...

Anonym sa...

Hejsan,
vad roligt att ni ska renovera! Det skulle vara roligt om du vill visa upp ditt projekt på Byggla.se. Är du intresserad kan jag erbjuda en morot. Vi har även en golvtävling som pågår just nu.
Maila mig på vendelabyggla@gmail.com så berättar jag mer!
/Vendela