tisdag 15 november 2011

Puss puss!!

Idag när vi hade varit på simskolan så var jag till Hemköp och hämtade ut ett paket från Adlibris. Jag hade beställt två böcker, två biografier. Nämligen denna:


Och naturligtvis denna bok:


Ett måste för den som älskar Zlatan ju =D
Ser fram emot att läsa dessa två böcker, men just nu läser jag en annan bok som jag kommer att återkomma till när den är färdigläst. Det är också en slags biografi kan man säga.

Ja då har det varit simskola ytterligare en gång nu är det bara två gånger kvar sen får vi söka för en ny plats till våren för helt klart är att hon vill fortsätta. Simma är verkligen en bra sak att kunna, ett måste och kan det då ske under roliga omständigheter att lära sig det så är det ju toppen.

Imorgon får jag sällskap av Jenny igen, oj vad vi umgås hela tiden =)

Snart är det fotboll på tv:n England - Sverige, hur det går återstår att se men titta det ska jag göra fast risken är ganska stor att jag somnar framför tv:n i kväll. Det har verkligen varit en trött dag i dag.

Så här roligt var det att titta på när mamma torkade golvet, inte alls med andra ord
 Puss & kram och nyp i baken...

Inga kommentarer: