onsdag 23 november 2011

Gästrum

Redan onsdag förmiddag uj vad tiden går fort, om inte allt för länge är det jul och sen är det inte långt till midsommar igen...hmm...det går för fort...Onsdagar brukar vi försöka ta oss till min mormor men idag blir vi hemma, Tom är förkyld IGEN, han snorar och har sig...hinner bara vara snorfri i några dagar sen är det dax igen...så tråkigt...Selma ser verkligen fram emot dessa dagar när vi ska åka dit...men jag tror vi kanske får träffa henne på lördag istället...så det får bli ett telefonsamtal till henne istället.

Idag ska jag gå upp till "Robins" rum, det fanns en hall utanför "Emils" rum (som nu är Victorias rum)  och där fanns det en garderob också. Vi öppnade upp garderoben och så blev hallen och den ett rum som Robin hade när han bodde hemma, innan dess delade Robin och Emil rum. När sedan Robin flyttade till Norrköping så blev det Leifs krypin med data och kontorsaker. Nu har vi flyttat på "kontoret" till ett annat rum så vi får plats med allt. Det där blev rörigt ser jag nu när jag läser det...jaja ni fattar säkert =D

I alla fall ska jag gå upp dit och plocka ur det sista, torka rent överallt, skulle väl ha putsat fönstret också men det är väl kanske inte så lyckat i detta väder. Och så ska det in lite saker där och vips så har det blivit ett litet gästrum som alltid står redo om det kommer någon med behov av sömn =). Ska också inhandlas madrass till loftsängen och en liten byrå att ställa där.

God förmiddag säger TomTom

Inga kommentarer: