onsdag 2 november 2011

Migrän!!!

 Mitt liv verkar just nu bestå av migrän...migrän och migrän...låg tre dagar förra veckan och nu har den slagit till igen...blää säger jag bara...slänger in lite bilder här sen går jag och lägger mig. God natt...

En glad liten Tom




Mammas älsklings Tom
Måste du hela tiden ta kort mamma
Och vad kan gömmas i en kartong
Jo en liten stora syster
Lilleman
Åh vad du är rolig mitt lilla <3
En söt Selma i somras ute på altanen
Vickan i Säterdalen
Victoria <3
Storebror och lillasyster i arbetstagen <3 <3



Människans hem

Nu är det natt över jorden.
Darrande stjärna, gläns.
Världarna vandra så fjärran.
Mörkret är utan gräns.

Marken och mullen och mörkret,
varför älskar jag dem?
- Stjärnorna vandra så fjärran.
Jorden är människans hem.

                      Erik Blomberg

Inga kommentarer: