tisdag 22 november 2011

Röj!!

Oj nu har hela helgen gått utan ett enda blogginlägg...det går ju inte för sig...fy på mig =) Det har inte hänt något särskilt i helgen, lördag babysim, melodikryss och röjning. Det går framåt med allt röj, idag ska vi ta itu med hålet under trappen. Massor med Leif saker under där men det ligger nog en del Helena saker med men det pratar vi tyst om eftersom jag tjatat på Leif att städa där eller kanske inte tjatat men i alla fall påpekat att det faktiskt är hans saker där =)

Söndagen spenderade jag i förrådet där jag städade i hop, sorterade, letade fram lite vinterkläder och julsaker. Tror det var minst sju flyttkartonger med julsaker...på lördag är det dags att plocka fram lite saker inför första advent, det är så mysigt. Det blev betydligt mer plats i förrådet i alla fall så nu får jag in de två vagnar som jag för tillfället inte använder, blir lite trångt med tre vagnar i en hall.

Nu har jag ätit frukost och kollat runt lite på datorn så nu är det väl bara att sätta igång då...Japp så är det nog..
Jo förresten så igår kväll när Selma skulle äta kvällsmat så skulle hon ha ett prickbröd, vad ska du ha på frågade jag, jo hon skulle ha smör och hål med ost (ost med hål)

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha^^ Selma är då go hon=) Jajamensan idag ska vi röjja! Snart är din vilomorgon över xD För snart kommer jag xD