tisdag 22 november 2011

Måla!!

Oj vad vi håller på och jag tror att det kommer att bli bra =) idag har vi plockat ut alla sakerna under trappen och det var inte så lite det. Och medans vi gjorde det så pratade vi om vad man skulle kunna göra med det utrymmet, många förslag hade vi bland annat så pratade vi om garderob eller plats för att sätta dit ett kassaskåp men så kom vi på en idé så nu har vi även börjat måla där under. Det luktar så gott när det är nymålat tycker jag, det var Jenny som målade och jag som sorterade och slängde det som slängas skulle...

Jag glömde ta kort innan vi började plocka ur utrymmet men här kommer lite kort som visar lite i alla fall.

En del av sakerna som fanns där
Ännu mer
Nu är det tömt
Lite vit grundfärg, oj vad det lyste upp
Nu börjar det bli lite vitt =D
Vi har varit ivrigt påhejad av Tom för han vet ju vad vi ska göra =D
Nu är det grundmålat men nu blir det inte mer gjort där förrän på torsdag när Jenny kommer tillbaka igen, jag får ta itu med lite städning och byte av gardiner på övervåningen så länge.

 Nu ska jag ta och plocka ihop lite på diskbänken...ha det så bra i kväll...kram på er...

Inga kommentarer: